Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 38
Pokaż wszystkie komentarzeDziękujemy PIMOT'owi i Reszcie,za podjęcie działań.Czekamy również na dalsze testy...np,jak zachowa się chopper przy podobnym uderzeniu.Każdy rozpozna GS. Może nie śmiga on jakoś szczególnie,ale jak widać wystarczy. Mam nadzieję , że każdy wnioski sam wyciągnie i wyjedzie te 10 min. wcześniej,zamiast ryzykować. Trzeba mieć oczy dookoła "D..." niestety. Pozdrawiam,Szerokości.
Odpowiedzpomysł na test wyszedł od Koła naukowego SiMR, dofinansowali go Rektor PW, PIMot i Rucker [firma badawczo- konstrukcyjna]. Dalsze testy np. czoper w ślizgu mogłaby dofinansować Policja z budżetu kontrowersyjnej akcji "....będą warzywa ".
OdpowiedzNiewiele sie robi w zakresie bezpieczenstwa biernego motocyklistow. A wydaje mi sie , ze mozna by np. skonstruowac poduszke powietrzna do motocykla jako element wyposazenia dodatkowego. Moze PIMOT , moze Rucker mogli by cos w tym kierunku zrobic. Mozna przeciez na tym zarobic ;) I przy okazji uratowac pare istnien ludzkich...
Odpowiedz